25 juni 2012

Nytt

Vi har diskat våra "smörgåsbrickor" i diskmaskinen så dom har spruckit och blivit väldigt fula. Köpte några nya i dag när jag besökte Lagerhaus.
Ett Mirakel kit för mina naglar fick också följa med hem. Det var sjukt länge sedan jag hade lösnaglar och mina egna naglar börjar få ganska hyfsad kvalité, med detta kit tänkte jag hjälpa dem på traven lite. 
I morgon är det dags för jobb igen, min chef hörde av sig och frågade om jag kan hoppa in några timmar, vilket jag skall göra. Jag har nu varit ledig i 18 dagar. Om jag skall vara ärlig så känns det inte ens som om jag har ett jobb. Jag jobbar fyra dagar denna vecka och efter det verkar det som om jag är ledig i tre veckor. Vet inte om jag tycker att det är så skoj. Jag kan ju inte lära mig varken rutiner, beställningar, kundreparationer m.m när det blir så några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)