26 juni 2012

Stockholmsplaner

Vi planerar en liten tripp till Stockholm. Vi skall ta en heldag på stan, alla roliga och intressanta muséer skall vi till. Jag älskar att gå omkring och strosa och kika. Frågan är bara var vi skall bo, vilket hotell vi skall välja.. Det är svårt. Det måste vara ett fint hotell, helst med relaxavdelning och så klart fina rum. Jag älskar att bo på hotell och detta är vår 21:a hotellvistelse tillsammans. Vissa hotell har vi bott på fler gånger men nu vill jag testa ett nytt. Hoppas bara inte att det kommer vara fullbokat. Risken finns ju nu när det är sommar och semestertider.
Jag har ingen aning om var muséerna är belägna, jag får helt enkelt sätta mig framför datorn och googla runt lite och planera in var vi skall börja.

Nu skall jag strax ut i det "underbara" svenska sommarvädret, det är dags för mig att arbeta. Men i morgon är jag ledig igen, då har jag en del sysslor att dona med hemma men först en nice sovmorgon tillsammans med missarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)