20 juli 2012

Min lilla mormor och jag

Det blev en kort tur till Västerås i förmiddags, Mr. Engström hade lite papper att skriva på om sitt nya jobb och jag följde med eftersom jag inte vill att han skall vara ensam. Jag hade tänkt gå på stan medan han var där men så blev det inte. Sömnpillren hade inte riktigt slutat verka och jag slumrade till då och då på väg till Västerås. När vi kom fram till MälarEnergi lade jag mig och sov i baksätet. En och en halv timme senare kom älskling tillbaka. Jag tittade upp och såg att båda parkeringsplatserna bredvid vår bil var upptagna (det var dom inte när vi kom dit). Jag undrar vad dom tänkte om dom såg mig ligga där och sova.
Vissa dagar går jätte fort medan andra är superlånga, det gäller att sysselsätta sig men det är inte det lättaste. Det går an för mig men det är ju så klart svårare för Mr. Engström.
Jag och Ronnie var ut i skogen för några dagar sedan och plockade svamp. Vi hittade kanske tjugo stycken kantareller, väldigt små. Det är ingen som har orkat ta reda på dom men jag rensade dom i går och skall eventuellt förvälla dom senare i dag, om dom inte har blivit förstörda.
Jag och Agneta åkte till Hede i tisdags, där finns en supersöt liten shabby chickbutik vid namn Min lilla mormor och jag. Det var första gången jag var där men absolut inte sista. Jag hittade några söta saker.

Självklart fanns Denise med i tankarna, antagligen var det därför vissa grejer av detta blev inhandlat.

Om en stund får vi besök av en präst från Sala, det är tusen saker vi funderar över och behöver få reda på.

1 kommentar:

  1. Så fina saker du köpt,och jag förstår vart dina tankar var när du handlade dom..Hela allt detta är så tragiskt så det finns inte ord..Har läst på ett annat forum vad MR.Engström skrivit och man blir bara så tårögd.
    Så jävla onödigt att Denise fick sätta livet till pga nån som verkar tycka det är coolt att trycka på gasen..Usch..
    Styrkekramar till Er!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)