3 juli 2012

Shopping

I dag gjorde jag för första gången en egen Chailatte, den smakade inte riktigt som den gör på ett café men inte långt därifrån, hade ingen kardemumma hemma så det måste inhandlas till nästa gång.
Jaha, vad har jag och berätta om dagen då.. Vi har varit i Västerås (oväntat va?). Vi har varit på några bilfirmor och kollat in bilar, vi skall köpa en ny. Vi är inte alls nöjda med den vi har. Men vi har inte riktigt bestämt oss för vilken bil än.
Mr. Engström har köpt ett luftgevär som han leker med för fullt just nu.
Lunchen intogs på Restaurang Tzatziki på Erikslund, gudomligt gott. Efter det blev det ett besök på Ikea igen, köpte på oss lite grejer som vi behövde. Jag köpte en hylla eller vad man nu skall kalla den. Jag vet inte vad jag skall ha i den men jag har ju en del grejer att välja bland. Jag får klura en stund så kommer jag nog på någonting.
När vi kom hem kollade vi klart på en film vi påbörjade i går, Prime time. Den var ganska bra, har fått hem Nobels testamente också som vi också skall plöja igenom någon annan kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)