5 juli 2012

Nya byxor

För någon vecka sedan beställde vi ett nytt elementskydd till vår köksrenovering och DHL skulle leverera den i går. Mycket riktigt så kom lastbilen i går. Utan vårt skydd. Chauffören hade glömt att lasta den så vi får den på måndag i stället, typiskt.
I dag börjar jag jobba klockan ett och i morgon är jag ledig, nice nice. Jag känner mig mycket säkrare på jobbet och det är faktiskt riktigt roligt. Och att bara jobba tre timmar om dagen är faktisk skönt också. Jag tyckte inte det i början eftersom det var svårt att hinna med och lära in allt men nu så är det faktiskt helt okej. Förutom allt strul med a-kassan men det problemet skall jag försöka ta tag i imorgon.
I går var ingen höjdardag, när jag var på väg till jobbet kände jag att något inte var som det skulle. Jag kom fram till jobbet och både jag och mina kläder på underkroppen konstaterade samma sak, för tidigt. Man kan säga att det blev ett litet (stort) rött problem. Men men jag fick ju i alla fall köpa mig ett par nya byxor, alltid något. Och behöver jag berätta att jag valde ett par svarta byxor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)