9 juli 2012

Vinst

Fick en överraskning på posten i dag, en tävlingsvinst. Två fribiljetter till filmen Nathalie.
Tackar så mycket.
Det här med onsdagens galej, Mr. Engström ringde och avbokade min plats tidigare i dag men sedan ångrade vi oss. Vi får helt enkelt komma lite sent i stället. Nu är jag superglad och planerar för fullt vad jag skall ha på mig och vilken frisyr jag skall ordna för kvällens galej. Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända förutom att vi skall till Avesta, inta räkfrossa på någon restaurang intill älven och att vi skall sova över på något vandrarhem när kvällens festligheter är över.

Vi fick inte hem bilen i dag, det var någon del som skulle beställas hem så i morgon eller övermorgon kan vi nog hämta den. Vi fick en lånebil, en modell mindre plåtlåda av något slag. Inget attraktivt direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)