8 juli 2012

Jag har aldrig gillat söndagar

Det har varit en jobbig dag, vi har härjat i köket nästan hela dagen. Vi har lagt klinkers på det ena stället, där kylen och frysen skall stå. Det andra stället får bli en annan dags bekymmer. I morgon skall vi foga och sätta dit lister, det ser jag fram emot. Och att få kyl och frys på rätt ställe igen.
Skärmen sitter också uppe men det kanske jag har visat tidigare.
I morgon blir en tidig dag, klockan sju skall vi vara i Västerås för att lämna in bilen på verkstaden. Den beter sig cp-skadat så nu måste vi kolla upp vad det är för fel på den.
Onsdagens galej blir tyvärr inte av för min del, det gick helt enkelt inte att lösa. Ida kom på att hon hade ett möte då och Helena hade redan planer alla sina lediga dagar. Bra, då vet jag läget till nästa gång dom vill att jag skall "ställa upp".
Nu skall jag invänta att Mr. Engström kliver upp ur bubbelbadet och sedan skall vi gå och lägga oss. Sov sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)