22 september 2012

Hotellet

Vi har precis kommit hem från hotellvistelsen, det har varit skitroligt och mässan var underbar.
Hotellet var inte alls vad vi hade väntat oss och vi konstaterade nästan direkt när vi kom in att det är ett av dom sunkigaste hotell vi bott på (förutom relaxavdelningen som var jätte mysig). Men vad gör det, vi hade skitkul i alla fall.
Mr. Engström jobbade till klockan tolv i fredags så jag tillbringade förmiddagen med att shoppa medan jag inväntade honom. När han var på väg för att möta upp mig berättade jag vilket parkeringshus han skulle åka till, det som tillhörde hotellet. Jo men visst, när jag var på väg dit så kom jag på att det var ju fel P-hus, det tillhörde ett helt annat hotell. Vi fick irra runt lite och till slut hittade vi rätt. Vi installerade oss på rummet och gick sedan ut och åt lunch, Mr. Engström insisterade på Choy's Garden eftersom han älskar deras lunchbuffé och har länge velat inta en öl till den. Vi gick dit, åt oss proppmätta och drack öl, det var riktigt trevligt. Efter det blev det ytterligare lite shopping, kläder till Mr. Engström och fördrinkar till hotellrummet. När vi kom tillbaka till hotellet fixade vi i ordning oss och drack champagne. Sedan gick vi lite smålulliga och uppklädda till tänderna till mässan.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)