24 september 2012

I love leopard

Jaha, vad tycker jag nu om denna jacka? Jag var ju lite skeptiskt när jag beställde den, velade mellan denna och en annan på HM, den andra är snyggare men mycket tunnare och då kommer jag inte kunna använda den i vinter vilket jag vill. Jag är nöjd med denna, den är jätte skön, mycket strävare päls än dom andra pälsjackorna som såldes på HM för ett tag sedan (jag har en sådan också). Så denna känns mycket lyxigare och det gillar ju jag! En sak som inte var bra med denna är att det inte fanns någon dragkedja, endast en dold hyska i kragen och tre knäppningar vilket betyder att det kommer blåsa rakt igenom. Jaja, jag får väl helt enkelt ha ett antal lager koftor under. Det är jag i alla fall van med att ha.

För 599:- är detta en underbar jacka och jag kommer använda den flitigt. Så nu önskar jag att det blir kallare ute så jag kan börja använda den.

3 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)