25 september 2012

Sängläge

Nu är det dags för mig att gå till sängs för att få min skönhetssömn. I dag var det tänkt att jag skulle hängt på Mr. Engström till Västerås men vi vaknade lite för sent så jag struntade i det. Men i morgon åker jag med, då skall fyra timmar spenderas på stan. Vem vet, kanske hittar jag något att shoppa, det har ju hänt förr.

Kollade på Svenska Hollywoodfruar i kväll, herregud vilken människa Gunilla Persson är. Enligt henne är det så hemskt att sminka barn, endast läppglans och concealer går bra. Ändå såg man hur tydligt som helst att hennes unge hade mascara också.. Allt hon gör är bara för mycket och man märker hur mycket hon ljuger. Men men, hon är roligt att titta på, hon och hennes hästgnägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)