22 september 2012

Shoppingen

Som sagt, det blev lite shopping i väntan på Mr. Engström i går. Ett par byxor i skinnimitation och hårsnoddar från Bik Bok, torrschampo och texture powder från Headspot och en bh från H&M. När jag handlade på Bik Bok blev summan 498 kronor. Tänkte på en gång att det kan väl ändå inte stämma men jag betalade snällt ändå.. Jag checkade kvittot när jag lämnat butiken och började min suveräna huvudräkning (kalkylatorn på iPhonen) och insåg att tjejen i kassan blåst mig på 179 kronor. Jag gick tillbaka och tjejen rättade till felet, fick då välja ett smycke gratis, det blev ett par örhängen.
På mässan hittade vi lite smått och gott.. Choklad från Svenska lakritsfabriken, Fudge med smak av kaffe från Annie D:s Scottish Confectionary och så plockade vi ihop några praliner från Pralinhuset. Men det bästa i matväg på hela mässan var Birgittas matbod där vi köpte en burk underbart god söt-stark senap (jag älskar senap) och en burk honung med smak av fläder och champagne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)