26 oktober 2012

Bleka mitt tunna hår

Tyckte inte alls att det var länge sedan jag fixade till utväxten men nu är det verkligen dags igen. För några kvällar sedan när jag och Mr. Engström stod i duschen fick jag minsann höra att han tyckte jag var tunnhårig (jävla karl). Vilket jag ioförsig är men det ser ju en aning skabbigt ut när man har en mörkt utväxt också..
Jag är inte alls på humör att börja kladda med detta nu så det får nog vänta till i kväll.
Mina second hand-koftor som jag inhandlade på Myrorna i går skall jag visa er i ett senare inlägg. Funderar faktisk på att ha en av dom med något snyggt linne under när vi skall i väg i morgon. Jag skall gå i genom garderoben och kolla om jag kan hitta något annat fint som jag glömt bort att jag har.

Här kommer silverringen jag inhandlade i går, en vanlig slät variant.

Strax kommer Mr. Engström hem, han är i väg på några ärenden och kommer att ta med sig lunch hem, trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)