25 oktober 2012

Naglar

Hemkommen från Västerås för någon timme sedan, det har varit en bra dag, jag har skaffat mig fina naglar, köpt några nya koftor, en silverring och lite annat smått och gott.
Jag blev inte så nöjd som jag brukar med naglarna, dom blev en aning för tjocka och klumpiga. Har varit med om det en gång tidigare och då visste jag att det var en lärling som skulle göra förlängningen så jag förväntade mig inga underverk. I dag var det ingen lärling men hon verkar inte riktigt ha fått in snitsen än. Nästa gång jag bokar tid, för refill så tänker jag be om en annan nagelbrutta.

På hemvägen stannade vi i Sala och köpte med mat, den intogs under täcket i soffan framför ett avsnitt av The walking dead (som för övrigt totalt har spårat ur).

I dag kom första snön, härligt!

1 kommentar:

  1. Snygga naglar men glädjen för snön det får du behålla för dig själv

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)