8 november 2012

Är på biblioteket

Har precis kommit till biblioteket och denna bok var den första jag såg när jag kom in, jag hade inte ens koll på att hon släppt en ny.. En av mina favoritförfattare.
Besöket hos läkaren gick inte som jag hade hoppats, för det första hade hon inte ens rätt utrustning, hon skulle ta bort födelsemärket med en spatel (vad fan nu det är för någonting) men hon hittade ingen. Istället tog hon en pincett och karvade och skrapade, ont som fan gjorde det fast jag fick lokalbedövning två gånger. Fy fan säger jag bara, jag tänker inte ta bort fler födelsemärken.

3 kommentarer:

  1. Vilken Taikon läkare, blev mindre sugen att ringa nu. Ska reservera denna bok idag såg att den kommer in nästa vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja usch, jag fick inte ens komma in i ett undersökningsrum, vi var på hennes kontor medan hon karvade.. Man kan ju undra om instrumenten ens var sterila..

      Radera
  2. Synd att du råkade ut för en sådan klåpare till doktor nästa gång får du ta en annan läkare
    Nu tycker jag synd om dig

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)