9 november 2012

Present till fars dag

Inhandlade en present till pappa när jag var på stan i går, en lite annorlunda present för att komma ifrån mig men jag tror verkligen att han kommer att uppskatta den.

Jag vet inte vad som hände i går kväll, vi åt middag när vi kom hem och efter det kollade Mr. Engström på någon skitfilm som jag inte var intresserad av. Jag kände mig helt matt i kroppen så jag tog med min bok in i sängkammaren och läste två sidor sedan slocknade jag. Då var klockan runt sex, halv sju. Jag sov hela natten, vaknade bara när Mr. Engström kom och kröp ner under täcket. Och i dag vaknade jag runt tolv, känner mig bättre men skall strax hoppa in i duschen så jag förhoppningsvis blir ännu piggare.

2 kommentarer:

  1. Hej Tänker ni titta in på söndag önskar svar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte än, jag hör av mig senare ikväll.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)