14 november 2012

Ensam hemma

I kväll blir jag ensam hemma ett tag, Mr. Engström skall iväg på galej med jobbet. Själv skall kasta mig i soffan tillsammans med lösgodis och julmust och kolla på Bonde söker fru. Men det är ju ett tag dit så innan har jag lite annat jag skall ta mig för. I förrgår bytte jag gardiner i vardagsrummet på övervåningen, jag hade tröttnat på det blommiga och ville ha lite mer murrigt. Så jag städade i fönstren samtidigt och nu har det blivit en hel del gröna växter över som jag måste försöka placera ut i huset.

3 kommentarer:

  1. det är ingen bonde i kväll. Jävla fotboll i stället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va?! Men fy fan vad tråkigt. Jag som hade ställt in mig på det, typiskt.

      Radera
  2. Jävla fotboll?! Vad läser jag i Kissiebloggen?! 4 mål av KUNG Zlatan för fasen, borde få vilken lypsyl knarkare som helst att gå igång. Ni är insnöade dokusåpa soffpotatisar och förtjänar inte mitt trevliga sällskap...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)