13 november 2012

Min dag

Dagen började med kaffe och en frukostmacka på Kalle på spången, blev sittande där ett tag eftersom jag fastnade i min bok. Efter det hittade jag ett par vinterstövlar på Skopunkten som föll mig i smaken, dom var på rea och kostade bara 199:-. 
Naglarna blev sjukt snygga, Ulrika heter hon som fixade dom och hädanefter kommer jag bara att gå till henne. Denna gång ville jag inte ha något "tjafs" på dom, vill jag ha något mönster kan jag ta egna stickers och klistra dit. Lite för korta blev dom men det var mitt eget fel, tyckte att det kändes bra då men dom växer ju snart ut igen.
En ny mössa blev också inhandlad, letade i väldigt många butiker men hittade bara mössor som passade folk med huvuden stora som basketbollar. Till slut hittade jag en liten och söt på Indiska som passade mitt nätta huvud perfekt.

När det gäller Mr. Engström så kan jag berätta att han är helt inne i sin nya telefon som han fick hem i dag, sitter och pipplar och donar och visar en massa finesser. Själv sneglar jag på mina stövlar och hoppas att det blir snö snart. Tänk vad lite nya grejer kan göra oss glada.

3 kommentarer:

  1. Jag är ute efter något likande måste vara varma o goa naglarna fina tänk vad det är roligt med nya leksaker. Mössan var fin

    SvaraRadera
  2. Mobilen var väl ändå finast?!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)