11 november 2012

Fotoalbum och ny nageltid

I dag har jag fått ytterligare information om min släkt, mina parents fick svara på en hel de frågor när vi var där på visit. Jag fick också med mig en papperskasse med gamla fotoalbum, en del från pappas ungdom och en del från min barndom. Jag skall gå igenom bilderna under veckan som kommer, jag fick behålla vilka jag vill. Jag skall plocka ut de som betyder mest och som kommer att betyda mycket den dagen mina parents faktiskt inte längre finns.
Usch vad pinsamt att kolla på gamla bilder av mig själv, då får jag ta fram skämskudden och gömma mig bakom.

På onsdag har jag planerat in ett besök hos min manikyrist, något som jag måste boka om eftersom Mr. Engström skall på en ”bjud-tripp” med jobbet samma dag, måste ringa direkt på måndag och försöka boka om tiden till på tisdag istället, hoppas det går fast det är så kort varsel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)