10 november 2012

Tripp till Virsbo

Vi åkte till Virsbo och hälsade på mina parents i dag, firade fars dag en dag tidigare. Som jag trodde blev pappa överförtjust i sin present (som jag glömde fotografera). Jag var in på Silverstadens delikatesser i torsdags och inhandlade en senap, en ost och ett knäckebröd åt honom, lite speciella produkter som man inte får tag på var som helst.

Eftersom besöket blev väldigt spontant så hann vi inte äta innan vi åkte, inte heller mina parents så vi stannade på vägen och köpte med oss pizza som vi bjöd på när vi kom fram.
Fick en brun utan sol-spray av mamma, den skall jag testa redan i morgon.

5 kommentarer:

  1. Det var trevligt att ni kom,roligt att ni hade yrvädret till molly med er hon är så go
    Mor o Far

    SvaraRadera
  2. vi glömmde att tacka för pizzan. far sitter och tittar på Jokkmocks-Jocke tydligen väldigt intresant
    Han har varit och luktat på osten men han väntar tills i morgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, var inte i närheten när han äter den!

      Radera
  3. Säg till om brun utan sol:en är bra.. för jag har fått samma av min mamma ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit testa den än men jag skall göra det så fort som möjligt. Jag låter dig veta hur resultatet blir.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)