19 november 2012

Nyköpingsplaner

Det blev alldeles för sent i natt, jag läste ut boken och hann även låna hem en ny och börja i. Så jag vaknade ganska sent i dag men vad gör det om hundra år?
Snackade med mamma i går, någon dag i veckan skall hon och pappa åka till Nyköping och hälsa på mormor, jag har inte träffat henne på hur länge som helst så jag sade att jag ville följa med. Dagen är inte bestämd än men på tisdag och fredag kan jag inte följa med. På tisdag skall nämligen Mr. Engström på ytterligare en tillställning med jobbet och kommer hem sent och jag kan inte sitta i Västerås och vänta på honom så sent. Och på fredag är det ju urnsättning av Denise så då går det ju verkligen inte.

Jag hoppas verkligen att mitt paket med min vinst kommer i dag, jag har glömt bort vilka nyanser nagellacken hade så jag är lite spänd på att få dom. Hon skulle ju skicka paketet i fredags så det kommer nog inte förrän i morgon. Men jag håller tummarna på att det dimper ner i dag.

Jag fixade mina naglar i förrgår, fick bli rosavita tippar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)