20 december 2012

Kostsam dag

Jag är nu klar med mina inköp, det blev två jättefina presenter/klappar till Mr. Engström, jag tror att han kommer bli nöjd. Eller jag vet. Det blev en del grejer till mig själv också (vad oväntat). En väska, handkräm & bodylotion, vispskålar, underkläder och en ögonskugga. Jag visar bilder på shoppingen i kväll om jag orkar och har tid. Vi kommer nog hem ganska sent för när Mr. Engström slutar jobbet så skall vi gå på bio, Hobbit skall läggas till på listan av sedda filmer. Som Mr. Engström har väntat på den. Sen att filmen är nästan exakt tre timmar, vad jag tycker om det skall vi inte ens gå in på..

I går kväll fick jag ett trevligt mail i inboxen, författaren Sandra Gustafsson hade en tävling på sin hemsida för ett tag sedan. Kan ni gissa vem som var en av vinnarna? För er som är lite "efter" kan jag berätta att det var jag. Så nu väntar jag på att två av hennes signerade böcker skall dimpa ner i brevlådan.

Skapligt störande att det inte går att centrera texten när man mobilbloggar. Det förstör ju min design, jaja jag får fixa till det när jag kommer hem.
Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)