18 januari 2013

Det blev ingen klänning

Klänningen från Panos blev inte min. Såg att dom hade lagt ut vinnarlistorna i dag så nu måste jag alltså börja leta efter en annan klänning till bröllopet. Fan fan fan.

Fredag i dag då, i kväll vi har inga planer överhuvudtaget men i morgon och på söndag skall vi fortsätta pyssla i köket och matsalen. Och på måndag åker jag med Mr. Engström till Sala för att sedan åka ensam hem. Mr. Engström skall nämligen till Göteborg med jobbet och kommer inte hem förrän på onsdag. Usch vad tråkigt att vara ensam, tur att jag har Molly som vaktar mig när jag sitter alldeles ensam ute på landet.

2 kommentarer:

  1. Hemsk att vara själv om man är van att vara tillsammans..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är inte så van att vara ensam. Vi sitter typ ihop..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)