17 januari 2013

Mötet + shopping

Som sagt, mötet på Elite stadshotell gick bra. Jag får börja den 4 februari så nu är det bara Arbetsförmedlingen som skall "fixa" resten. Skall dit på måndag och träffa min nya handledare så vi får se hur det går.
Mr. Engström hämtade upp mig på stan i går så åkte vi ut till Erikslund och åt lunch på Tropic. Hur mysigt som helst förutom att han skulle tillbaka till jobbet efteråt.. Senare på hemvägen stannade vi i Sala och handlade och när vi kom hem somnade Mr. Engström på soffan nästan direkt efter middagen och själv var jag också helt slut.. Bäddade ner mig med datorn i sängen och kollade på lite serier. I kväll är det tredje avsnittet av Allt faller, det får jag inte missa!

Jag har länge velat ha ett pärlhalsband och nu har jag det, blev ett svart lite större diadem också, båda från Glitter.
Sedan tog jag en sväng på Myrorna och jag överlevde, ingen som attackerade mig med kniv och det tackar jag för. Kan också berätta att det gick omkring en väktare därinne så kunderna skulle känna sig trygga. I alla fall, jag kollar alltid efter skor när jag är på Myrorna och denna gång hittade jag ett par vårskor. Röda och fina, från början kommer dom från Wedins och dom var inte ens använda. 75 kronor betalade jag för dom, vilket fynd.


5 kommentarer:

  1. Men åh, vilka fina fynd du gjort. Man måste bara älska myrorna och såna ställen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar second hand, kan gå i en butik hur länge som helst och ibland inte ens hitta något men sedan efter ett tag så hittar man något riktigt fynd i någon gömma.

      Radera
  2. Lycka till på jobbet så länge det varar.
    Du lykas alltid få tag på fina skor där.
    Grattis till vinsten turgumma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte bestämt än hur länge det kommer att bli..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)