15 januari 2013

Möte i morgon och teaterbiljetter

Jag skall ladda för mitt möte på Elite stadshotell i morgon. Måste läsa på lite om hotellet så jag inte verkar helt ointresserad om hon ställer någon fråga. I går fick jag reda på av Arbetsförmedlingen att jag endast får 2 veckors praktik. Hallå, 2 veckor, vad hinner jag lära mig då? Då har jag ju precis kommit in i jobbet och måste sluta.. Enligt Arbetsförmedlingen är det bara personer som är med i deras garantier och som av hälsoskäl behöver byta yrke som dom kan bevilja praktik till. Jaja, vi får se hur det blir, är ju faktiskt inte ens säkert att det blir någon praktik där. Just nu känns det faktiskt lite som att det kan kvitta hur det blir..

Fast det var Mr. Engströms födelsedag i går så överraskade han mig med teaterbiljetter. Den 31 januari åker vi på teater i Västerås. Även denna gång är det en fars: Kuta och kör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)