30 januari 2013

Kväller

Besöket hos veterinären gick bra men tyvärr blev inte Molly vaccinerad, vi skall dit på efterkontroll av hennes öron om ungefär tre veckor och då blir det av.
I kväll har Mr. Engström agerat frisör, han hjälpte mig bleka utväxten (det är så jävla krångligt att göra själv). Det blev en liten fläck i bakhuvudet som vi missade, får se om jag orkar göra någonting åt det om några dagar.
I morgon skall jag på möte i Västerås angående praktiken, få schema och så.. Efter det blir det ett snabbt besök på Nail Store eftersom en nagel har släppt, faktiskt för första gången. Och på kvällen åker jag och Mr. Engström på teater, ett genrep på Kuta och kör. En morgondag att se fram emot med andra ord. Nu skall jag packa min väska så det förhoppningsvis går lite snabbare att komma iväg i morgon bitti sedan blir det sängläge med min nya bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)