22 januari 2013

Möte *2

Mötet på Arbetsförmedlingen i går gick bra, väldigt bra till och med.
Praktiken på Elite stadshotell börjar den 4 februari som planerat men inte bara i två veckor som det var sagt (tack för det), vi kommer att börja med fyra veckor för att efter det kunna förlänga tiden om jag trivs och om dom trivs med mig.
Så nu har jag ytterligare ett möte med driftchefen på hotellet veckan innan praktikstarten för att gå igenom ett 2-veckorsschema. Mötet är samma dag som jag och Mr. Engström skall på teater i Västerås så det passar ju perfekt när jag ändå är i krokarna då.

2 kommentarer:

  1. Grattis vad roligt <3 Kram Agge

    SvaraRadera
  2. Grattis. Vad roligt. Måste vara hur kul som helst att jobba på hotell :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)