15 januari 2013

Naglar + återbesök

Snabb-piffade mina naglar i kväll eftersom jag har ett möte i morgon och inte vill se ut som hej kom och hjälp mig. På torsdag nästa vecka skall jag åka till Västerås och ta bort dessa naglar och fixa nya. Har inte bestämt mig om jag skall köra på den klassiska franska manikyren eller om jag skall prova en naturell förlängning, jag får fundera.. Nu målade jag tipparna i en blå nyans och klistrade dit några blå blommor, det får duga..
(Usch vilken dålig bild det blev, men ni får klicka på den så ser ni lite bättre när den blir större..)

Kom på att denna vecka har jag mitt återbesök hos Hårgallerian för att kolla upp mitt nya hål i örat.. Får se om jag går dit i morgon, annars får det vänta ett tag. Jag kan berätta att det har läkt väldigt bra (det trodde jag inte). Inte någon varböld så långt ögat når och jag har till och med kunnat sova på örat några veckor nu men inte riktigt helt smärtfritt än. Några veckor till, sedan tror jag att det är dags att byta ut läksmycket.

1 kommentar:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)