7 januari 2013

Tatuera in sin partners namn

Det här med att tatuera in sin partners namn är ju väldigt tabu när man pratar med folk och läser om folks åsikter. Men vad är det som är tabu med det egentligen? Visst, förhållandet kan spricka, man kan aldrig vara säker på att man kommer att vara tillsammans för alltid. Men det måste man ju vara medveten om när man gör tatueringen, annars är det ju något fel i huvudet på den personen. Man vet aldrig vad som kommer att hända i framtiden. Jag har i alla fall gjort en tatuering med Mr. Engströms namn, jag kommer inte i håg när eftersom det var så länge sedan. Det enda jag kommer i håg är att jag jobbade på Hemtex i Fagersta och gick i väg på arbetstid och gjorde den. Jag gjorde den några dagar innan jul och det var en julklapp till Mr. Engström, så klart kunde jag inte hålla mig för att visa honom den redan samma kväll. Jag bad honom pussa mig på magen vilket resulterade i att han frågade om jag var gravid, haha.. I alla fall, han blev väldigt väldigt glad över sin julklapp.

Något/några år senare hände det en väldigt tråkig sak som resulterade i att jag var tvungen att operera mig, bara en titthålsoperation men i alla fall.. Det ena ärret hamnade precis under tatueringen, nu på senare tid känns det som att ärret passar in lite extra bra just under hans namn eftersom han är en del av det som hände oss.
Så njut nu av bilden på min tatuering (och på mina string för er som är intresserade).
Det var inte så lätt att få till bra bilder på grund av usel belysning men ni ser ju skapligt i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker också att vill man ha sin partners namn tatuerat så gör man det. Som sagt, man vet aldrig vad som händer i framtiden-och tur är väl det.

    SvaraRadera
  2. Har letat i åtskilliga timmar efter den här upplysningen!
    Tack och bockar!

    Feel free to surf to my webpage; svala tatuering

    SvaraRadera
  3. Vaԁ myckеt jοbb du lаgt
    neг häг. Skoj läsning! Åteгkommer, аbsolut!
    !

    Alѕo visіt my website: kokosfett.nu

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Kudos

    Feel free to surf to my site :: en.Sitetool.org

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)