26 januari 2013

Tulpaner och rosor

I dag har vi varit en sväng till Sala, det var dags för storhandling. Någon som jag inte gillar men i dag var det faktiskt ganska kul. Vi har inte varit på Lidl på hur länge som helst så vi började där, köpte lite basvaror och åkte sedan vidare till Willys för resten av handlingen. Jag köpte tulpaner, blir så glad av färska blommor så jag ställde vasen i hallen så jag ser dom nästan hela tiden. Jag måste se till att byta vatten varje dag, då håller dom sig faktiskt väldigt länge. En bukett rosa rosor köpte vi också men inte till oss, dom fick Denise.

2 kommentarer:

  1. Tulpaner då vet man att det går mot vår.

    SvaraRadera
  2. Ställ dem även svalt under natten så håller de ännu längre =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)