25 januari 2013

Smink och underkläder

Detta fick följa med mig hem från Västerås i går;
Ögonfranslim, en skuggpensel och läppglanset Miss Candy från L'Oréal.
På Harmoniq reade dom ut massor av läppglans och läppstift för 25 kronor. Hittade två jätte fina nyanser men tyvärr var dom slut, fanns bara teststicken kvar som jag fick köpa om jag ville. Men det gjorde jag knappast, vem vet vilka sjukdomar man kan få av alla människor som kladdat med dom, usch.
Inne på Hennes & Mauritz hittade jag en slip/bustier som jag föll för direkt. Den är sjukt fin på bilden men hundra gånger finare i verkligheten. Jag är så nöjd med den.
Köpte lite annat också men det kan jag inte visa på bloggen eftersom det är till Mr. Engström på Alla hjärtans dag.

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig ang att köpa test-stift..Blä..
    En annan sak som jag fått nojja över är om jag köper en burk-cola eller nån annan dryck i burk och dricker direkt ur burken..Men tänk vad mycket snusk som liksom kan fastna där i kanten vart man dricker..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag dricker alltid ur burken! Det där har inte jag tänkt på.. Men men, jag lever ju fortfarande så jag kan inte ha fått i mig några mördarbaciller i alla fall..

      Radera
  2. Nej, men det är såna sjuka grejer som dyker upp ibland. En period för många år sen tänkte jag till rejält och det slutade med att jag åt och drack knappt nåt.
    Exempel så tänkte jag om mjölk att kossorna äter gräs och säkert massa äckliga insekter som följer med, så då slutade jag dricka mjölk.
    Likaså med fisk.Jag tänkte på allt äckel fiskarna äter när dom simmar omkring-typ drunknade männsikor..Osv, osv...
    Hahahaha, så sjuk hjärna man kan ha ibland.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)