15 februari 2013

Lyxfällan

Har precis kollat på det senaste avsnittet av Lyxfällan.
Jag har verkligen hatat det programmet men den senaste tiden har jag klickat in mig på TV3 Play och kollat på några avsnitt och nu är jag fast! Såg ni det senaste avsnittet som handlade om Mattias och Andrea? Jag kände verkligen med Andrea när hon satt och grät efter hon fått reda på att Mattias tagit flera lån utan hennes vetskap och eftersom dom är gifta är lånen nu också hennes problem + att han hade ljugit om massa räkningar som skulle ha varit betalda..
Det jag stör mig på är att i varje avsnitt när dom visar klippet 'en månad' senare så är alla så duktiga och lyckliga, det köper jag inte för fem öre. Självklart så tror jag att många klarar av att hålla sin budget och sluta slösa/börja spara men långt ifrån alla!
I stället för bilbarnstolarna som dom fick i "present" så borde dom ha fått varsitt presentkort hos en optiker. Jag menar, varför dessa tonade glasögon? Det ser för jävligt ut och dom ser mycket äldre ut än vad om är. Usch.

2 kommentarer:

  1. Vi brukar också kolla på det. Vi sparar ihop flera avsnitt och har maraton.
    Just detta avsnitt har vi inte sett ännu.

    En del är så korkade och blir jätteförvånade att dom har så mycket utgifter när dom har 12 olika kreditkort..
    Och många som är med har hamnat där trots att båda har ganska bra inkomst.

    Galet.

    SvaraRadera
  2. Ja varför dessa jävla glasögon? Hade en kompis som också har sådana!! Hon är 29 men ser ut som 40!

    Är skadad angående krediter efter vi gick handel, haha.

    Grattis till jobbet :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)