2 februari 2013

Målarfärg i håret

I morgon kommer mina parents på besök, vi skall bjuda på middag och efter mycket om och men har vi nu kommit på vad vi skall bjuda på..
Hela dagen och större delen av kvällen har vi tillbringat i köket, jag har äntligen strukturmålat pelarna men färgen tog slut när jag bara hade en liten del kvar, så jävla typiskt.
I går kväll kollade jag på det sista avsnittet av Desperate housewives så nu har jag börjat på en ny serie, OC. Har kollat på några avsnitt och det verkar faktiskt sevärt. Jag har en hel del gamla serier som jag inte sett så jag har en del att ta igen..
Nej, nu skall jag bädda ner mig i sängen och filosofera en stund. Hoppas ni alla haft en fin lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)