4 februari 2013

Trasig kropp

Vilken dag! Herregud vad jag är trött i kroppen, jag är verkligen inte van att vara igång så här hela dagen. Mina fötter skall vi inte ens prata om, de känns mest som stora köttklumpar som det dunkar i.. Men om några dagar har jag nog kommit in i jobbrutinerna igen..
Jag har haft en bra första dag, jag har städat som fan, faktiskt inte haft en lugn stund. Städat rum, städat lobbyn och receptionen, tvättat, vikt frotté, pyntat och mycket mer. Samtidigt som jag har lite ont i magen så ser jag fram emot morgondagens arbete med förhoppningsvis några nya sysslor.
Nu skall jag sova och låta min trasiga kropp få ro några timmar..

1 kommentar:

  1. Det tar en tid att vänja kroppen med nya moment. Kul att du trivs

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)