17 april 2013

Absolut inte

Nej, denna klänning kommer jag verkligen inte att ha på bröllopet. För det första så stämmer inte färgerna med bilden som visades i webbshoppen, för det andra så är den för sportig upptill och för det tredje är axelbanden ojämnt breda. Kolla in den andra bilden så ser ni. Det var även några sömmar som inte såg så professionella ut. Denna kommer jag att reklamera. Inte heller kommer jag att klicka hem någon ny klänning, det bästa är att prova i butiken så man slipper hålla på att skicka tillbaka för det är bland det drygaste som finns. Skall jag vara ärlig så brukar jag inte göra det men skall börja med det från och med nu.

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Den var inte snygg med alla färger.
    Att dom kan vara så klantiga med axelbanden det måste ha varit en nybörjare till sömmerska.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Så synd, håller med dig, prova i butik i stället för att beställa!
    Ha en trevlig lördag! Kram Amie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)