19 april 2013

I seriernas värld

Fick ett tips av min vän Lotta om serien Solbacken: Avd. E. Har kollat på 2 avsnitt i kväll och jag kan inte mer än hålla med henne, helt klart sevärd och man fastnar på något sätt. Synd att det bara är 5 avsnitt.

Har varken haft Internet eller hemtelefoni på några dagar men i dag när vi kom hem från jobbet så fungerade det igen, skönt. Får en aning abstinens när inte Internet fungerar men nu har tydligen Telia "kommit igång" igen.

I morgon bär det av till Elite för 5 timmars jobb, inte min ordinarie helg egentligen men jag var schysst och ställde upp när det krisade. Nu i april har det blivit en hel del timmar så jag ser fram emot lönen.

2 kommentarer:

  1. Vi har haft krångel med nätet några dagar också. Segt och ibland försvinner det helt.
    Vi brukar bänka oss ibland och ha maraton och kolla på gamla avsnitt av såna såpor eller vad det kallas.
    Har du kollat på Böda camping och såna liknande? Vilka lustiga människor man får se ibland :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har sett Böda camping nån gång, kan vara ganska skoj. Likaså Ullared, herregud vad många konstiga och knäppa människor det finns.

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)