12 april 2013

Dagens middag

Testade detta till middag, inget jag rekommenderar alls. Knappt någon mat, fettigt och allmänt blä. Nu äter ju jag knappt något griskött överhuvudtaget så det kan ju bero på det att jag var så anti till denna middag. Jag har alltid haft svårt för griskött och ju äldre jag blir desto värre blir det, usch. Knaperstekt bacon och fläskfilé är det enda griskött som jag kan äta. Sköljde ner dom första tuggorna med vin men insåg att jag skulle kräkas om jag fortsatte äta det.

2 kommentarer:

  1. Hej det såg inte så gott ut.Man ska göra det
    själv om det ska bli bra.
    Här regnar det. Ha en bra dag på jobbet i morgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det regnar här med..
      Blir strax ett bubbelbad med Mr. Engström, sen sängen så jag orkar jobba i morgon..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)