12 april 2013

Dagens naglar

Jag har inte varit på manikyr/förlängt naglarna sedan jag började på mitt nya jobb, känner inte att det är något att lägga pengar på heller eftersom dom bara är i vägen när jag städar, gör skapligt ont att slå i dom när jag dammar. Men jag skall boka in en tid och fixa dom i juni så jag har finfina naglar till bröllopet. Ikväll målade jag dom röda (jag måste verkligen rekommendera OPI:s lack, helt underbara, hållbara och torkar supersnabbt.). Denna röda nyans skall jag köpa när min miniflaska är slut. Men att betala 150:- för ett nagellack det är fan helt åt helvete men jag bara måste ha denna nyans hemma. Alltid! Jag piffade till naglarna med vita blommor och ett genomskinligt topplack över. Det är fortfarande viktigt för mig med fina naglar trots att jag jobbar med det jag gör och jag får ofta komplimanger för dom, det är skoj.

1 kommentar:

  1. Så fina naglar. Rött lack passar alltid till allting. Skitsnyggt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)