25 april 2013

Det blev Hotell Tinget igen..

Eftersom vi har bott på Hotell Tinget tre gånger i rad nu så tänkte jag boka in oss på Sala stadshotell för lite variation + att dom har en relaxavdelning. Jag ringde två gånger för att boka men receptionen var inte bemannad, tur för mig eftersom jag senare gick in på booking.com och läste deras recensioner. Det lät inte alls bra så jag fixade ett rum på Hotell Tinget i alla fall, där vet vi ju att det är bra. Mr. Engström jobbar på Valborg men jag är ledig så jag bad om att få checka in tidigare. Jag följer med till Sala på morgonen och tillbringar lite tid på stan och biblioteket för att sedan checka in vid lunchtid. Behöver jag nämna att jag längtar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)