24 april 2013

Höns och vinst

Nu är jag ledig i fyra dagar och det skall bli så skönt, har varit skapligt stressigt i dag.
På hemvägen i dag så stannade vi hos några bekanta och kollade på deras höns och hur dom hade inrett till dom. Vi är lite sugna på att skaffa oss några men vi har inte bestämt oss än. Men tänk så mysigt när dom går runt i sin "gård" och pickar och kacklar. Och sen är dom ju sjukt söta också.

Fick ett mail om att jag har vunnit en tävling, en fribiljett till FUZZ guitar show 2013 i Göteborg. Gud vad roligt för Mr. Engström var min första tanke men sedan jag såg att det är nu på söndag så det blir inget av med det.

Nu skall jag fortsätta kvällen med några avsnitt av Skilda världar. Skall också kolla upp/boka in oss på hotell i Sala till Valborg. Men nej, det gör jag nog i morgon i stället.
Vad skall ni göra på Valborg?


2 kommentarer:

  1. Jag är så nöjd med min höna som sitter och kacklar framför gamla sunkiga svenska tv serier. Puss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)