2 april 2013

Jobb och jobbträff

Min chef ringde tidigare i dag och erbjöd mig jobb på torsdag och fredag, jag tackade glatt ja och kände att det skulle bli skönt att vara hemma i morgon för att sedan börja jobba. Nyss ringde hon igen och ville ha in mig i morgon också, där sprack min slappdag men det gör inget för det skall bli kul att komma igång igen och träffa kollegorna såklart.
Jag hade hoppats att få jobba på torsdag för efter jobbet skall vi hem till Jessica, driftchefen på hotellet och umgås. Vet inte riktigt vilka som kommer vara där men i princip alla från housekeep i alla fall. Tänkte först inte gå dit eftersom jag inte känner mig så bekväm i privata träffar med folk jag inte känner ordentligt men min chef har varit på mig flera gånger och sagt att dom vill att jag skall komma. Till och med så mycket så att hon skjutsar hem mig från Västerås på kvällen för hon tycker synd om mig att jag skall behöva åka tåg, hon är så jävla snäll och gullig.
Det kommer vara bra för mig att gå dit eftersom jag fortfarande är så pass ny och inte riktigt vet vilka alla är än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)