2 april 2013

Min iPhone har badat

Jag har ofta min telefon i bakfickan på byxorna, efter ett tag känner jag det inte och glömmer bort att den är där. Jag vet inte hur många gånger den har ramlat ur fickan och ner på golvet när jag drar ner byxorna och skall sätta mig på toa. Det är bara tur att den aldrig har hamnat i toaletten..
Men nu har den tagit sitt premiärbad. Det var i hytten och jag skulle gå på toa, drar ner brallorna och bakom mig hör jag ett plums. När jag set att telefonen ligger i vattnet får jag lite småpanik, tar upp den fort som fan, lägger den i en handduk och försöker skaka ut vattnet. Tror ni att den fortfarande fungerar? Ja, det gör den! Den betedde sig lite konstigt under kvällen men dagen efter när den hade torkat så var den precis som vanligt. Ni anar inte vilken tur jag har haft med denna telefon, jag har tappat den i klinkergolv många gånger från ganska höga höjder och inte ens en liten spricka har det blivit. Nu skall jag försöka tänka mig för innan jag stoppar ner den i bakfickan igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)