29 april 2013

Måste packa nu, sedan sova!

Nu måste jag ta tag i packningen inför i morgon. Packlistan är redan skriven men det enda jag har orkat packa ner är mitt smink. Har inte ens bestämt vad jag skall ha på mig än..
I morgon skall jag ta en tripp till biblioteket för att sedan gå till hotellet vid lunchtid, tror knappast att jag stannar på hotellet till Mr. Engström kommer dit, det är jag alldeles för rastlös för. Jag går nog ut på stan och botaniserar. Behöver en ny mascara och eventuellt en ny foundation eller en bb-cream, får se vad jag väljer att inhandla. Ni har fortfarande inte berättat vad ni skall hitta på under Valborg? Jag är nyfiken av mig så berätta gärna.

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Pappa ska in till köpings lasarett på eftermidagen problem med domnade fingrar.
    Så vi ska inte göra något specielt.
    Ni ska ha det så bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det låter inge bra. Hör av er och berätta vad det är sen. Trevlig Valborg!

      Radera
  2. Det är nerver som ligger i kläm någonstans.
    ska bli operation men det får bli en senare fråga.
    Trevlih Valborg själva.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)