29 april 2013

Försenad födelsedagspresent

I lördags mötte vi upp mina svärföräldrar i Sala, de ville bjuda på middag och ge mig min födelsedagspresent.
Jag visste redan vad jag skulle få men inte hur den skulle se ut. Min svärmor målar tavlor när andan faller på, hon har några i sitt vardagsrum som jag tycker jätte mycket om. Jag hade tidigare nämnt att jag ville ha någonting på köksväggen som gick i rött och orange så jag hade mina aningar om hur tavlan skulle se ut. Jag är supernöjd över den och den passar in så bra i köket. Den är det första man lägger märke till när man kommer in i rummet, blicken dras automatiskt till färgerna. Mr. Engström tycker precis som jag, att det inte hade kunnat bli bättre. Jag är så glad, tack igen Agneta & Ronnie!


2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)