29 april 2013

Nagellack och torrschampo

Införskaffade mig ett svart nagellack för 10:- i lördags. Samma märke som läppglansen som jag tipsade om tidigare. Vi stod i kön på Willys och var allmänt uttråkade, jag började rafsa i korgen men smink men ville inte ha något lack eftersom min brors fru sagt att dom inte var så bra. Sedan tänkte jag, vad fan, 10:- liksom, det är väl bara att plocka på sig. Jag ångrar mig inte, målade på två lager i lördags och det ser fortfarande bra ut. Det får bli årets Valborgsnaglar.
För några veckor sedan testade jag ett nytt schampo, Cotton fresh från Barnängen, helt okej. Såg även att dom har ett torrschampo, har inte testad det än men jag hoppas att det är bra. Kostade bara 29:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)