14 april 2013

Nerkissade kvinnor

Hittade en tråd på amelia.se som roade mig en aning.
En tjej/kvinna som varit på date med en kille och när dom lämnar krogen och sitter på tunnelbanan tillsammans så råkar hon kissa på sig inför honom. Otroligt pinsamt, själv skulle jag nog dö av skam och eventuellt fundera på självmord. Flera som har svarat i tråden säger att det är vanligt att vuxna kvinnor kissar på sig (alltså inte några droppar i trosorna utan pissar ner sig totalt) och att det inte är någonting att skämmas för och en harpa skriver till och med att man skall vara stolt och hålla huvudet högt om man råkar pissa ner sig, öh..?
Här hittar ni tråden om ni är intresserade:

Jag får väl helt enkelt tro på dessa kvinnor som skriver att det är vanligt att kissa på sig och hålla tummarna för att jag inte gör det än på ett tag..

1 kommentar:

  1. Hahaha..Fy fan..
    Från att säga-jag höll på att pissa på mig av skratt till att verkligen pissa ner sig totalt borde ju vara ett långt steg.

    Jag hade nog också dött på fläcken,alternativt hoppat ur t-banevagnen ifarten.
    Inte fasen hade jag hållt mitt huvud högt och varit stolt iaf..Hahaha

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)