7 maj 2013

En dag i Sala

Gårdagen bestod av jobb, hade inte jobbat på över en vecka så jag kände mig ganska seg och kom inte igång riktigt ordentligt. I morgon väntar ytterligare en arbetsdag sedan är det helg igen. Mr. Engström är ledig på fredag också så det skall bli nice. På lördag skall jag i väg till jobbet sex timmar men det känns faktiskt helt okej, det är en helt annan stämning att jobba helg och det brukar gå ganska snabbt.
Just nu infinner jag mig på stationscaféet i Sala, dricker deras superdyra kaffe (som inte ens är särskilt gott) och väntar på att biblioteket skall öppna. Senare i dag har jag ett möte med min nya handläggare på (ja, ni vet, företaget som man inte vill skriva ut namnet på längre eftersom dom då stalkar en), får väl se hur det går och vad som blir sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)