5 maj 2013

Klickat hem

Två hissgardiner från Cellbes.
 Dom kommer passa perfekt till den grå tapeten. Jag försökte hitta gardiner som gick i rött- och orange för att matcha min nya tavla som har sin givna plats i köket men det var omöjligt så jag struntar i att det inte kommer att matcha till hundra i färgskalan. Just denna hissgardin har jag haft i bakhuvudet ända sedan vi valde tapet så det känns bra att den snart kommer att pryda vårt nya kök. De tre sista våderna smackade vi upp i dag och det blev så jävla bra! Tänk vad så lite kan göra så mycket för hela intrycket.

För övrigt har det hänt en hel del i köket; ny inredning, tillbehör och annan renovering men det får ni se i ett senare inlägg. Bara några saker kvar sedan är det dags att börja renovera matsalen till ett fräschare rum, vi kommer att börja med att byta ut taket (usch vad drygt).
(Bild från cellbes.se)

1 kommentar:

  1. Dom var söta gardinern väldigt nyfiken på resten av köket men jag vet det kommer att bli kanonfint

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)