29 maj 2013

Lashes

Klickade hem fransar från Tradera i helgen, första paketet kom i dag. Dom är mjuka och känns bra så jag tror jag kommer trivas med dom. De flesta billighetsfransar är ju så stela så det knappt går att forma dom efter ögonen.

I morgon skall jag en sväng till Sala, skall visa upp några papper för AF och få ett okej på det. Efter det sätter jag mig på bussen eller tåget och åker mot Västerås, blir en dag på stan och jag hoppas på fint väder. Skall till jobbet en timme också, ett möte som jag inte bör missa. Känns skapligt konstigt att skriva in i kalendern att jag bara jobbar en timme i morgon.

Nu knåpar jag med mina naglar, visar resultatet lite senare.

1 kommentar:

  1. Väldigt snygga färger på lacken!!

    Eftersom du varit med och tävlat tidigare på min blogg tänkte jag tipsa om att jag nu har tre tävlingar uppe i bloggen med jättefina vinster!

    Hoppas du vill vara med och ha nu en härlig vecka!

    Hälsningar

    Fru P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)