30 maj 2013

Shopping i skönhetens tecken

Ansiktspeeling från Oliv Ansiktsvård.
Denna valde jag enbart för att det var så bra pris på den, 69 kronor. Peeling som peeling liksom..
Moisturising day cream från Emma S.
Har läst ganska mycket om Emma S produkter och tänkt att jag skall testa någon, den första fick bli denna dagkräm. Efter att ha förklarat mina problemområden i ansiktet så stod valet mellan denna och en till och eftersom jag hade denna i bakhuvudet sedan tidigare så blev valet lätt.
Fit Me Foundation från Maybelline, 110 Porcelaine.
Skitsvårt att hitta en bra foundation och jag frågar alltid om råd av personalen på Kicks men det blir ändå aldrig bra! Mitt ansikte får alltid en svag orange ton vilken inte är snyggt. Jag testade denna tillsammans med en i personalen och jag tror hon hade bra koll för den smälte ihop väldigt fint med min hudton. Skall bli spännande att testa i hela ansiktet i morgon.
Nagellack från Depend.
Eftersom jag älskar fina naglar plockade jag på mig två somriga lack. Jag köpte ytterligare ett men det var en present till en på jobbet. Hon har länge suktat efter en nyans jag brukar använda och i dag överraskade jag henne med en liten flaska, hon blev superglad.
Silver Blonde Platinum från Schwarzkopf.
Min favoritblekning fick också följa med hem. Tanken var att fixa utväxten redan i kväll men vi har haft fullt upp sedan vi kom hem så jag orkar inte. Så mamma, om du läser detta, du får hjälpa mig på lördag när vi kommer på visit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)