14 maj 2013

Sommaren är färdigplanerad

Fick mitt sommarschema i dag, knappt en lugn stund. 

3 kommentarer:

  1. Det låter som det blir mycket jobb och lite semester.
    Hinner ni vara med på bröllopet i sommar.
    Inga lata dagar i solen för dig i sommar som det verkar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bröllopet kommer vi inte att missa, dom dagarna har jag tagit ledigt. Jag börjar min schemalagda tid den 3 juli. Till dess har jag inga särskilda tider men just nu och några veckor framåt är det väldigt mycket jobb.

      Radera
  2. Ni råkar inte vara nåt lediga vecka 27? Vi har hyrt en stuga på Öland den veckan om ni skulle vilja övernatta nån-några nätter och hitta på nåt? Stugan är stor nog för er med. kram! Ingela! Svara helst nån annanstans för annars missar jag bara svaret.. hehe

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)